Zarządzanie projektem
Procedury Zarządzania Projektem
Przykładamy szczególną wagę do procedur oraz dokładnej kontroli na wszystkich etapach realizacji projektu. W procesie planowania opieramy się na metodyce PRINCE2, którą cechuje podejście procesowe do zarządzania projektem. W ramach stosowanej metodyki dostosowaliśmy do naszych potrzeb siedem najważniejszych procesów, wybrane z nich zostały częściowo opisane na załączonych grafach.
|
|
Wybrane elementy procesu zarządzania projektem
Rekrutacja
Rozmowy z kandydatami na stanowiska Konsultantów Telefonicznych są przeprowadzane w oparciu o scenariusz rozmowy związany z danym produktem. Kandydaci są sprawdzani pod względem umiejętności rozpoznania korzyści, prawidłowego ich zaprezentowania oraz umiejętności akwizycyjnych. Rodzaj oceny przyznawanej Kandydatowi za każdy z etapów rozmowy determinuje jego kwalifikacje do danego rodzaju szkoleń, a następnie typu projektu.
Projektowanie procesów biznesowych (przykład)
Na etapie przygotowania Projektu, szczegółowo planowany jest model obiegu dokumentów, czynności i wymiany informacji pomiędzy uczestnikami Projektu.
Budowa skryptu rozmowy
Budowanie skryptów rozmowy oparte jest na przygotowaniu bazy argumentów merytorycznych i odpowiedzi na obiekcje oraz na umiejscowieniu oczekiwanych zwrotów prawnych bądź oświadczeń woli.