Zarządzanie kompetencjami (szkolenia)
Proces szkoleń składa się z zależnych od siebie czterech modułów:
- Voice Profesional ułatwia przyszłym Konsultantom nabycie wiedzy o zasadach prowadzenia rozmowy, nadawania odpowiedniego tonu i tempa wypowiedzi oraz aktywności w jej przebiegu.
- Modern Customer Service ułatwia naukę rozpoznawania potrzeb Klientów.
- The Common Thinking pozwala zdobyć wiedzę i zrozumieć cele, które posiada Partner biznesowy, aby „mówić tym samym językiem”.
- WorkShop Trainings, to niezbędna forma praktycznego przygotowania przyszłego Konsultanta do pracy na danym projekcie.
Szkolenia kierunkowe są indywidualnie dopasowane do oczekiwań Partnera Biznesowego. Elementami wchodzącymi w skład procesu szkoleniowego są Testy Teoretyczne, nagrywane Rozmowy Symulacyjne oraz Testy Skryptu. Mają one na celu jak najdokładniejsze przygotowanie przyszłego Konsultanta.
Dodatkowe procesy szkoleniowe wybierane są pod względem zapotrzebowania Zespołu Projektowego pracującego w danej kampanii. Najczęściej stosowane:
- How2reachTheTop,
- Manage Your Time,
- Assertiveness,
- Influencing,
- Motivation.