Programy sprzedaży
Od momentu powstania spółki wypracowaliśmy wiele racjonalnych i skutecznych procedur, które wpływają na efektywne funkcjonowanie i prowadzenie telesprzedaży produktów naszych Partnerów.
Sprzedaż przez telefon jest wynikiem odpowiedniej selekcji Kandydatów oraz szkoleń personelu, aktywnego monitorowania rozmów i ponownego szkolenia. Słuchamy – wyciągamy wnioski – szkolimy się.
Rozumiemy sprzedaż przez telefon jako proces, którego elementami są:
- zdefiniowanie celów projektu oraz wskaźników określających jego efektywność
- zdefiniowanie procesu sprzedaży i dopasowanie go do procesów logistycznych po stronie Klienta/Partnera
- integracja narzędzi systemowych w celu płynnej wymiany danych
- budowa scenariusza rozmowy
- wyznaczenie krótko oraz długookresowych celów dla grup sprzedażowych
- zarządzanie bazą danych w celu zapewnienia najwyższego poziomu dotarcia
do Klientów - zarządzanie budżetem projektu w celu zminimalizowania kosztów pozyskania zamówienia
- monitoring rozmów telefonicznych w celu modelowania skryptów sprzedaży
- 3-stopniowy proces weryfikacji jakości sprzedaży w celu uniknięcia zjawiska „oversale”
- utrzymywanie optymalnego poziomu motywacji wśród Konsultantów
- bieżąca kontrola efektywności
- program doszkoleń dla Konsultantów w ramach procesu zarządzania wiedzą
Miarą naszych wyników w procesie akwizycji jest:
- ilość pozyskanych Klientów
- koszty ich pozyskania
- wartość, którą Klienci wygenerują dla naszego Zleceniodawcy
- czas lojalności pozyskanych Klientów